Hlavní výhody:
- Vždy nejnižší cena
- Dostupné ve všech zařízeních
- Pohodlné čtení
Před lety prý způsobovaly dopravní nehody, nyní push-up podprsenky míří do propadliště dějin. Ženy už nechtějí být jen sexuálním objektem pro muže a raději volí pohodlí. A pánové zas dávno prokoukli, že jsou (více či méně) opticky podváděni. V odděleních s dámským spodním prádlem se tak po čtvrt století odehrává další revoluce.
Eva Herzigová a „její“ slavná reklama na push-up podprsenky (rok 1994) FOTO PROFIMEDIA
Letos je to přesně 25 let, co se objevila snad nejslavnější reklama v historii dámského prádla. Stála za ní společnost Wonderbra, která si nechala vytvořit černobílý snímek Evy Herzigové oděné jen v černém spodním prádle, s rozzářeným pohledem upřeným na dmoucí se hruď a výmluvným vzkazem „Hello boys“. Topmodelka, kterou zachytila fotografka Ellen von Unwerthová, se na dlouhá léta stala symbolem přitažlivosti a snímek byl zvolen nejvlivnější reklamou 20. století ve veřejném hlasování britské organizace Outdoor Media Centre. Mnozí si pamatují na zprávy o nehodách, které způsobovali řidiči neschopní věnovat se při pohledu na billboard (tedy na poprsí) řízení.
Tento článek vyšel v deníku Lidové noviny
Pokud si ho chcete přečíst, můžete si zakoupit toto vydání (včetně příloh) v digitální podobě rychle přes SMS nebo si zakoupit digitální předplatné, aby vám už nic neuniklo. Prohlédněte si také naší nabídku tištěného předplatného nebo akční balíčky.
Tento článek vyšel v deníku Lidové noviny
Digitální vydání | ||
---|---|---|
Jedno vydání z archivu18 Kčza vydání dle výběru z archivu | ||
Čtení hned teď | * | |
Čtení na tabletech, PC a telefonech | * | |
Chci jedno vydání z archivu |