Revoluce ve výstřihu

Lidové noviny

Revoluce ve výstřihu

Před lety prý způsobovaly dopravní nehody, nyní push-up podprsenky míří do propadliště dějin. Ženy už nechtějí být jen sexuálním objektem pro muže a raději volí pohodlí. A pánové zas dávno prokoukli, že jsou (více či méně) opticky podváděni. V odděleních s dámským spodním prádlem se tak po čtvrt století odehrává další revoluce.

Eva Herzigová a „její“ slavná reklama na push-up podprsenky (rok 1994) FOTO PROFIMEDIA

Letos je to přesně 25 let, co se objevila snad nejslavnější reklama v historii dámského prádla. Stála za ní společnost Wonderbra, která si nechala vytvořit černobílý snímek Evy Herzigové oděné jen v černém spodním prádle, s rozzářeným pohledem upřeným na dmoucí se hruď a výmluvným vzkazem „Hello boys“. Topmodelka, kterou zachytila fotografka Ellen von Unwerthová, se na dlouhá léta stala symbolem přitažlivosti a snímek byl zvolen nejvlivnější reklamou 20. století ve veřejném hlasování britské organizace Outdoor Media Centre. Mnozí si pamatují na zprávy o nehodách, které způsobovali řidiči neschopní věnovat se při pohledu na billboard (tedy na poprsí) řízení.

Tento článek vyšel v deníku Lidové noviny

Pokud si ho chcete přečíst, můžete si zakoupit toto vydání (včetně příloh) v digitální podobě rychle přes SMS nebo si zakoupit digitální předplatné, aby vám už nic neuniklo. Prohlédněte si také naší nabídku tištěného předplatného nebo akční balíčky.

Zobrazit kompletní nabídku předplatného

Tento článek vyšel v deníku Lidové noviny

Hlavní výhody:

  • Vždy nejnižší cena
  • Dostupné ve všech zařízeních
  • Pohodlné čtení
Digitální vydání

Jedno vydání z archivu

18 Kč

za vydání dle výběru z archivu

Čtení hned teď *
Čtení na tabletech, PC a telefonech *
Chci jedno vydání z archivu
Nevíte si rady?